Före och efter

Tack för alla gratulationer, ni är verkligen duktiga på att ge fina ord!! :) Något som jag tycker är jättekul är när andra tränande tjejer skriver att de blir inspirerade att kanske någon gång våga tävla, jag säger bara; gör det :) Man vill oftast så mycket men man gör det nästan aldrig. Om man vill nå sina mål så måste man bestämma sig och sedan bara köra. Man vill ju inte senare hamna i tankarna om att "varför gjorde jag aldrig det där?".

Här kommer lite "före och efter" bilder som jag vet många tycker är roliga att se. 2 månaders skillnad på bilderna och ca -7kg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Du var/är ju i bästa form av alla du tävlade mot! Verkligen värd förstaplatsen :)

2011-07-13 @ 10:18:24
Postat av: C

Helt galet så bra du har jobbat!

Har även en fråga till dig, hur får man bort fettet på utsidan låret? Har försökt länge men de händer inget. Hjälp! :)



Du är jätteduktig Freja! :) Lycka till i vidare tävlingar.

2011-07-13 @ 11:51:28
Postat av: Anonym

Hur ser din kost ut under uppbyggnaden ? :-) Hur stor mängd kcal mm ? :-)

2011-07-14 @ 16:35:48
Postat av: Freja

C: Tack! Det går ju inte att punktförbränna utan var fettet sätter sig är ju genetiskt och brukar inte gå att påverka. Enda sättet är ju att gå ned i vikt, sen om man är tjej brukar benen vara det ställe fettet släpper sist på..



Anonym: Jag räknar inte kalorierna off utan äter det jag känner för. Skulle tippa på att jag ligger mellan 2300-2800 kcal/dag :)

2011-07-15 @ 00:08:46
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Markus

Välförtjänt, stenhårt arbete och du var klart bäst på scenen!

Luciapokalen och vidare :) du inspirerar nog massor av tjejer att våga ta tag i vikterna, kul att det uppmärksammats av både tv ock tidning så som det gjorts :)

2011-07-15 @ 08:02:13
URL: http://Markuslindgren.wordpress.com
Postat av: madelene

grattis! jag blir så himla imponerad då en människa bestämmer sig för något och kör hela vägen rakt in i mål. all credd till dig!



önskar att jag hade tålamod att lära mig lika mycket om kost och träning så man får sig något resultat någon gång ;-)



kram!

2011-08-03 @ 09:04:33
URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0