Monday morning

Fick till ett riktigt bra pass igår. Blev 6 set vader, 12 set axlar, 6 set mage. Börjat komma tillbak till mina vanliga rutiner igen och kroppen vill tillbaka till vikten den är van att ligga på, det vill sga 59-60kg. Men då gäller det att hålla i tyglarna och bromsa in, har bestämt mig för att ligga på en lägre off season vikt (55-56kg), där har jag alltid trivts som bäst. Målet med min träning just nu är att bygga på mig massa och sedan finslipa lite. Ser att de flesta som ska ställa upp i lucia börjat sin diet idag, och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var avundsjuk. Jag vill tillbak till deffrutinerna, de jobbiga morgonpromenaderna för att hela tiden känna att jag snart får stå på scenen.

Fantastiskt hur man kan förändras på så kort tid, förr skulle jag inte gå upp om jag så fick betalt ens för att stå på en scen, och i bikini!!< Jag har alltid varit väldigt blyg men bestämde mig för att sluta vara det för sisådär 3 år sedan. Jag började retorikkurser där jag trotsade min skräck för scenen och dels att hålla tal inför folk. 3 år senare håller jag ett examenstal i aulan och står på scenen i tammerpokalen 2011.

Då jag har bestämt mig för något, så ger jag 100%



Kommentarer
Postat av: my

Va duktig du är :) . jag funderar att tävla nästa år, har du nå tips vart man kan köpa en såndär “baddräkt“?

2011-07-18 @ 23:27:18
URL: http://mycomstedt.myshowroom.se
Postat av: michelle

cool header ;)

stark du är! :D

ha en finfin dag, kram^^

2011-07-19 @ 11:30:09
URL: http://moofies.blogg.se/
Postat av: Freja

My: Tack! =) Vad kul att du funderar på att tävla! Det är ju verkligen jättesvårt att hitta en bikini och jag tror inte att man kan hitta en att köpa som verkligen sitter snyggt på en, alla är ju nästan skräddarsydda. Jag beställte tyg och stenar för att sedan sy och klistra själv och få hjälp med trosan av en sömmerska :)



Michelle: Vad snäll du är :D Ha en bra dag du med! kram

2011-07-19 @ 21:30:48
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Lisah

Snygg och bra blogg, men framförallt, snygg och bra KROPP! Grymt jobbat! :-D Ta världen med storm, all lycka till!

2011-07-22 @ 08:59:38
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0