Pump!

Kul att några av er ville berätta vilka ni är! Är så nyfiken av mig så det är roligt att veta :)

Jobbat förmiddag idag och haft en riktigt bra dag, har supersöta arbetskollegor som alltid är glada. Blev lite bredd på rygg och triceps under lunchen, ett lugnt 30 minuterspass för att spara den mesta energin till benpasset. Hann även förbi Krister på Acctive för att surra lite och kika in något nytt att prova. Denna gång blev det Olimps HMBolon nx, en blandning av kreatin, AAKG och HMB. Kommer en liten recension om denna då jag hunnit prova den en månad. Tog 3 kapslar innan passet och körde ett riktigt grymt pass, fick en sjuk pump! Även vitargon som jag har börjat med har jag blivit förälskad i redan... Då man är helt tömd på energi efter ett pass och musklerna känns alldeles matta så är vitargo den stora räddningen, ger energi direkt =)



Blev ...
• 5 set djuupa knäböj i smith
• raka marklyft
• utfall med 25kgs hantlar,
• 100 reps i lårcurl
• lite "stolen" med 15kg på benen, sjukt jobbig övning.





HMBolon NX är bland det kraftigaste antikatabola tillskotten på marknaden idag och tillsammans med fettförbrännande tillskott som Termospeed Extreme får du en dubbelverkande stack som ger :

• Mer muskelmassa, 
• Bättre pump, 
• Hårdare mer definierad muskulatur 
• Mindre kroppsfett 
• Högre nivåer av uppbyggande hormoner


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser ju också :-) var mig du träffade på Olivers igår, "zombietjejen".

2011-10-30 @ 13:04:18
Postat av: Tella

Jag läser :-)

2011-11-05 @ 15:13:50
URL: http://tellasplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0