Vikt: 61 kg

Har aldrig vägt mer än vad jag väger nu, och jag känner mig faktiskt någorlunda i form även om jag är 10 kg tyngre än när jag tävlade. Man ser smått konturer på ben och mina axlar har blivit riktigt muskliga och runda, all fokus på dem har lönat sig till slut!
Varit ledig idag, och på mina lediga dagar försöker jag ta det lugnt, hinna träffa vänner och ladda upp för ett grymt träningspass, och det har jag även gjort också! :) Träffade Sofia på stan för en fika på Waynes och hann även springa en liten runda på stan. Med pwon (som idag var cappuchino) i magen blev det sedan ett bra rygg och bicepspass. Har många gånger tänkt såhär då jag ibland vill mesa med vikterna: tänk vad bra resultat man skulle få om man ALLTID körde stenhårt!..... Om man alltid innan ett pass ställer in sig på att passet ska bli riktigt bra, så brukar det ju oftast bli det också. Efter passet blev det förbi Acctive på köpmantorget för en liten runda i butiken. Blev en burk vitargo; för er som inte vet vad det är, så är det en snabb kolhydrat. SUPERBRA att ta direkt efter träningen då den snabbt lagrar in glykogen i musklerna igen. Många kända fitnessbrudar som använder detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0