Onsdag

Idag kom det in ett gäng söta tjejer på jobbet som kände igen mig och ville ha tips och kost och träning. Så självklart ska ni få det! :-)

Såhär kan en träningsvecka se ut för mig. Jag har aldrig haft ett schema i mitt liv men rekommenderar att ha ett, är inte alltid bra att träna det man känner för. Kan lätt bli att man hoppar över någon grupp man tycker är för jobbig att träna (syftar på benen ;-) ..

För att bygga muskler krävs tung styrketräning och rejält med mat. Många tjejer är rädda för att äta och kan därför heller inte bygga muskler. Kvalitét på maten så som kycklingfilé, ris, broccoli och sallad. Var nogrann med att få i dig protein och om du har svårt att äta dig till det rekommenderar jag ett kosttillskott av protein exempelvis fairings complete 3 protein. 

Måndag: Ben, rumpa och vader
Tisdag: Axlar + mage
Ons: Rygg
Torsdag: Ben, rumpa och vader
Fredag: Armar + mage
Lördag: Vila
Söndag: Axlar + mage

Jag tränar väldigt mycket och har sällan vilodagar. Känner efter om jag har ork i kroppen och lägger in en vilodag då jag känner mig trött. 

En av dem undrade om magövningar och då rekommenderar jag:
Crunches med rep
Plankan
Situps på boll
Hängande benlyft




Kommentarer
Postat av: Maris

Hej hur långa styrkepass kör du? Samt kondition?

Svar: Hej! Styrkepassen brukar ta ca 45-50 minuter och konditionsträning brukar jag inte köra mer än 30 min.
Freja

2012-08-22 @ 22:17:55
Postat av: Helene

Brukar du träna baksida och framsida lår för sig? Eller tränar du alltihop två gånger i veckan?

Svar: Hej! tränar var för sig.
Freja

2012-08-28 @ 09:10:20
URL: http://nystig.blogg.se
Postat av: sandra

varför tränar du inte bröst ?

Svar: tränar såklart bröst också. Dietglömska, men ska stå på ett av axel- och magpassen.
Freja

2012-08-30 @ 08:01:17
Postat av: ida

Wow su ser bra ut! Hva blir neste konkurranse for deg?

Svar: Tusen tack=) december
Freja

2012-08-31 @ 00:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0