Vilken värme!

Vilken jäkla värme det har varit idag! Inte det smartaste valet att dra på sig svarta kläder idag inte.. Klev upp tidigt idag för att hinna med en lååång morgonpromenad. Snacka om att det är skönt att kliva upp i tid, inte stressa och få saker gjorda istället för att bara sova bort tiden. Blev även en tripp på stan sökandes efter lite höstkläder, främst skor och jacka. Jag saknar faktiskt hösten nu, gillar färgerna, den friska luften, mörkret och höstkläderna. Synd att det inte är så mycket till höst här uppe utan går nästan från sommar till vinter direkt.

Blir vilodag idag från träningen, tagit över 3 timmars promenad totalt idag så jag klämmer in en vilodag från styrketräningen för en gångs skull =)

För övrigt så vill jag bara få ut lite aggressioner på samsung och min mobiltelefon som är på lagning för tredje gången nu under en kort period... SKRÄP. Har ju allt i den... Kalender, SPOTIFY till träningen, kamera... Suck.

Kommentarer
Postat av: felicia

jag längtar oxå till hösten nu faktiskt!! ska bli mysigt :)
å i veckan blir de morgonpromenader för mig igen oxå!

2012-08-19 @ 08:07:51
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0