Kalipermätning

Åh vad härligt att stiga upp tidigt för att få saker gjorda, dock så började min morgon inte nå vidare bra. Jag tar sällan bussen och har inte alls hängt med att de inte längre tar kontanter på dem, sen missade jag även att det går 2 linjer till Bergnäset, så jag hamnade på sista hållaplatsen och han skulle inte tillbak föränn om 25 minuter. Tårögd med lågt blodsocker och sen till AnnKathrin som syr upp mina bikinitrosor så skjutsade han mig hela vägen tillbaka, haha så det kan gå :-)

Gjorde även min första 5-punkts kalipermätning idag, resultaten avslöjar jag inte, ni får gissa ;-)



Kommentarer
Postat av: madde

tihihi, jag vet ;)



men lilla gumman. du skulle ju bett mig köra dig istället, eller berätta att det går två linjer till bnäset, varav en går till katti ;-p



kramis

2012-02-23 @ 09:50:50
URL: http://www.mdlns.wordpress.com
Postat av: Amanda

Hej!hur lägger du upp träningen?kör du mycket cardio?äter du unga kolhydrater alls?inge socker eller alkohol?Med vänlig hälsning manda

2012-02-23 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0