Min lediga dag

Har varit otroligt skönt att vara ledig såhär på en fredag! Startade dagen med en promenad med Sofia för att sedan besöka Xtreme Beauty. Sandra på salongen lyckades med något som ingen gjort förut, att göra Freja nöjd med håret. Blev supersnyggt och hon fick till en riktigt snygg, naturlig blond färg! :-) Passade även på att träffa Diana för lite fika på BO's och höll på att hungra ihjäl då jag lät det gå lite för länge mellan frukost och lunch.. Blev att akuthandla en dietbar som jag fikade till några koppar kaffe. 





På kvällskvisten for jag iväg till jobbet och körde lite axlar och bröst. Lyckades dock dra på mig en liten sträckning i bröstet då jag slarvade med uppvärmningen! ajajaj, ingen pass att hurra för.... 

Hundvakt resten av kvällen och nu äntligen hemma! är så trött att ögonen svider så nu ska jag krypa till kojs.






Kommentarer
Postat av: Patrik

Kör du inte nå längdskidor?

2012-02-25 @ 16:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0