Provhytten

Fick ett tips av Isabell om att köpa friggs eco thé sweet apple pie och det var lika gott som hon beskrev det! Min torsdagskväll består av en stor kopp the, fluff på fairings gourméprotein och filmen Walk the line. 


Måste bara berätta om en lite rolig incident jag lyckades med i en provhytt tidigare idag. Är på jakt efter en ny sport-bh så jag provade en stay in place som jag tycker så många har. Då jag gått från S/M till XS på kläder så tänkte jag att small ändå skulle passa. Jag fick på mig den lätt men att få av sig den var ett jäkla krångel! jag stod och tog djupa andetag för att sedan andas ut så att ryggen skulle bli mindre, måste haft en sjuhelsikes pump från gårdagens latspass eller något, haha. Jag trodde jag skulle få be dem klippa upp den, men till sist efter några rivsår från lappar på rygg lyckades jag. Nej, ingen stay in place för mig.....

Dagens träning:
30 min morgoncardio crosstrainer
35 min framsida ben + mage
80 min kvällspromenad

Slut som artist, japp! Imorgon jobbar jag 6-12, sen ska jag bli fin hos min nya samarbetspartner som kommer göra mig snyggast på scen inför tävlingen:




Kommentarer
Postat av: malin

Haha måste bara få skratta lite ;)



Jag gjorde nästan samma sak. Jag beställde hem en stay in place och har oxå minskat i storlek å framförallt brösten så då tänkte jag att xs blir perfekt. Haha vad fel jag hade jag fick på den men jag fick inte av den och var ensammen hemma paniken innfann sig å jag trog och slet men till slut så fick jag av den fast jag fick dra den neråt över rumpan :)



2012-02-16 @ 22:30:09
Postat av: Emma

Det där teet är grymt, smakar verkligen äppelpaj!

2012-02-17 @ 05:29:45
URL: http://saladgoesfat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bilder sen :-)

2012-02-17 @ 09:25:15
Postat av: Emmy

Haha känner igen mig med BH.n. Stay In Place är grymt snygga och sköna men jag fattar verkligen inte hur de tänkt med storlekarna??? Man måste typ vara bröstlös för att kunna använda dem. Haha!

Vilken bra tävlingsform du verkar vara i förresten. När är det dags? Jag ska hejja!!

2012-02-17 @ 17:08:15
URL: http://emmysliv.shapemeup.se
Postat av: ulrica

Ja, hahaha, Stay in Place har en tendens att fastna under latsen! Sitter skitskönt på under hela passet men jag gruvar mig ALLTID för att ta av den. Är nästan omöjligt när man är ensam & svettig. Synd den är så snygg!

2012-02-17 @ 19:58:19
URL: http://trettiotre.blogspot.com
Postat av: Lavonne V

Haha det var råligt att läsa freja! Hade tänkt prova denna behån själv men vill helst inte sitta fast i den!

2012-02-18 @ 08:39:10
URL: http://www.lavonneonline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0