~4000 läsare i veckan =)

så kul att siffrorna ökar!

nu börjar formen kännas nära, inte länge kvar nu!! Här kommer lite formbilder från dagen ryggpass med Agnetha. Pappa kom och plockade upp mig för en sväng på affären, man går direkt till det man vet att man ska ha, raka vägen, tittar inte ens åt något annat. Dock så blev jag lite avundsjuk då pappa packade upp sina varor på bandet (tänkte just skriva löpbandet....), skogaholmslimpa, palt, bacon, choklad, MmmmMh.

Humör:
trött, lättirriterad, matt, pendlar, taggad till 1000, läängtar (ursäktar om ni upplever mig otrevlig)

I min korg:
Chilimix (ny favvokrydda)
Minikeso
Riskakor
Kvarg
Broccoli
C-vitamin
Senaste Body
Gurka







Agnetha som kommer vara farlig på tammerpokalen 2013! 


Kommentarer
Postat av: Therese

Snälla Freja! Kan du inte lägga upp hela ditt axelpass? Jobbar stenhårt på axlarna men det händer inget, hur lång tid tog det för dig innan du började få någorlunda form på axlarna? Du har nog de snyggaste axlarna jag sett! Grym form, ett svar hade varit guld värt ;)

Kramar

Svar: Hej! absolut ska försöka få ihop ett inlägg ikv=)
Freja

2012-11-16 @ 18:15:33
Postat av: heliobactus pyloris

osannolik form. Du ha ju ett 6pack på ryggen

2012-11-16 @ 19:16:43
Postat av: agnetha

Åh du ska bara veta hur mycket du betyder för mig. Du är guld värd:)

2012-11-17 @ 08:55:56
URL: http://www.nogg.se/agnetha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0