Kvällsöppet

Oj vilken lyckad kväll! Acctive höll kvällsöppet och det blev massor av mingel med träningstokar, gott fika och många skratt. Tack för en superkul kväll. 

Nu är jag slut efter många timmars arbete, blir masterchef-finalen och sedan bums i säng... Upp 03.40 för kardio då jag börjar 05.45. Ser fram emot imorgon sjuukt mycket. Har en ta-hand-om-sig-själv dag då och ska till Xtreme beauty för att bli fin i håret och sedan bio och Bond-premiären... Jag älskar att bli ompysslad! Är så  glad att jag har er som sponsorer, tusen tack Maria och alla tjejer på salongen!

Idag fick jag ett lyckorus genom kroppen under träningspasset. Solen lyste, formen svarar bra på mina små ändringar som jag gjort, har grym coach, finaste vännerna och familjen och underbara kollegor som stöttar och är förstående. Jag har sponsorer som underlättar den ekonomiska biten för mig och tillför det bästa inför min tävlingssatsning. Jag är lycklig.






Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Första besöket på din blogg och jag gillar den. Grym form har du också! :) Gillar översta bilden där killen i turkos tröja spanar på dig och tänker "hon har ju större biceps än jag" haha.. keep up the good work tjejen! :)

2012-10-26 @ 11:17:07
Postat av: malin

Grymt avis ;)

Hur lägger du upp din träning nu? kör du en muskel per pass el blandar du? Kör du långa prommenader el kortare intervaller??

Nyfiken på hur du lägger upp din träning alltid kul med inspiration

mvh//malin

2012-10-26 @ 11:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0