Väx hamstrings, väx!

Har alltid haft hamstrings som min svaga punkt då jag har haft svårt att få kontakt i baksidan.. Men, på senaste tiden sen coach Sandra gav mig massor av inspiration på övningar har jag fullkomligt ÄLSKAT att köra baksida lår och rumpa. Går även på massage regelbundet för att knåda ut mina korta hamstrings och det har gjort att jag fått kontakt i dem under varje pass nu. Tog en bild på favoritövningen som jag lagt ut på min öppna facebook-sida som ni hittar här: 

http://www.facebook.com/pages/Freja-Lindberg/456389331051170

Kommentarer
Postat av: Ulven

Hej Freja!

Följer dig både här och på FB, och måste ju säga att du gör ett grymt bra jobb och din fysik ser ut att vara bättre nu än någonsin! Keep up the good work!
/Ulven

2012-10-31 @ 11:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0