I väntan..

äIväntan på min mobil så kommer inga roliga formbilder. Träningen går underbart bra,  ska dock hinna med lite mer konditionsträning så är jag nöjd. Tog en pw/jogg runda på 8km idag i regnet, gillar hur frisk luften är då det småduggar ute! Nu blir det filmkväll med narnia (älskar fantasyfilmer!!) och sedan sova. Ni som undrar hur jag gör med kosten nu: jag äter precis det jag känner för och vill , bara det är nyttigt och ren mat! Havregrynsgröt, räksallad, lax, kyckling och nötter blir det oftast, och ibland kan någon chokladkaka eller bulla slinka ner också :-)
En liten ny sak som jag inte berättat är att jag kommer inleda ett samarbete med MM SPORTS, kommer bli superkul! :)
på min mobil så kommer inga roliga formbilder. Träningen går underbart bra,  ska dock hinna med lite mer konditionsträning så är jag nöjd. Tog en pw/jogg runda på 8km idag i regnet, gillar hur frisk luften är då det småduggar ute. Nu blir det filmkväll med narnia (älskar fantasyfilmer!!) och sedan sova. Ni som undrar hur jag gör med kosten nu: jag äter precis det jag känner för och vill , bara det är nyttigt och ren mat! Havregrynsgröt, räksallad, lax, kyckling och nötter blir det oftast, och ibland kan någon chokladkaka eller bulla slinka ner också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0