Jobb, jobb och jobb

Jobbar mycket nu och försöker hinna med att träna. Har börjat med morgonpromenader och nu blir ni säkert nyfikna på vad jag har på g... Nää inget än så länge, försöker bara komma i lite bättre form och hinna se solen litegrann. Eftersom sommarsäsongen snart är slut så stänger restaurangen och mina planer då är att hitta ett annat jobb för att kunna leva lite lyxigare än ett studentliv som jag levt så länge. Känns skönt att ha pengar över och funderar på att fara bort från Sverige ett tag. Vill än så länge jobba, satsa på träningen och sedan tävla nästa år i bodyfitness och vinna:-) Har en liten spännande sak på G också... Men det berättar jag sen. Nu ska jag lägga mig, för imorgon ska jag orka med morgonpromenad, jobb, styrketräning + promenad med Ida! Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0