Mål..

Vad skulle man göra om man inte hade mål? Jo, tappa motivationen. Jag vet inte hur jag ska göra tävlingsmässigt då jag känner att lucia är alldeles för nära och sen finns det ju knappt nå tävlingar till vår/sommar 2012.. Hmmm, träningen flyter iallafall på riktigt bra och jag blev lite förvånad då jag ställde mig på vågen och fick se siffran 57,7 (nyäten). Jag vill inte släppa iväg vikten för långt utan vill ligga på runt 55kg där jag trivs bra. Då kommer inte heller dieten bli för jobbig. Slutat med onyttigheter och satsar på att bygga massa av bra mat! Försöker även hålla igång konditionen med intervallträning.
Grötfrukost med äggfluff på vanilj/ananasprotein, kaffe och ett kokt ägg! Precis efter morgonpromenaden då den smakar som godast.

Kommentarer
Postat av: My

Härligt med inspiration! Denna blogg följer jag gärna :)

2011-08-30 @ 18:10:33
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0