Öppet hus



Öppet hus på helex


Helex har öppethus imorgon torsdag 25/7 vilket ni inte får missa! Gratis träning under hela dagen och 5 veckors gratis träning om du signar medlemskap under dagen. Man deltar även i utlottning om en ipad och cykel som kommer att gå till de som blir medlem eller värvar nya!

Och dagen som varit: Nästa gång jag inhandlar mobil så ska det bli en riktigt billig en! Jag lägger dom ju lite var som helst.. Idag fick den vänta på mig på ett löpband inne i en butik så jag förskräckt insåg efter några hundra meter att något saknades i min ficka.. Som tur var så fanns den kvar.. Var och provade mina löparsteg på inter sport idag och såg visst att jag har ett ganska inåtfallande steg. Behöver nya löpardojjor och nu vet jag även att jag behöver extra stöd på insidan av foten. Typiskt bara att skor ska vara så jäkla dyra men lade undan ett par asics som var nedsatta från 1600kr. Var och inhandlade nytt protein idag och en peanutbar åkte även ned i korgen. 46,4g protein, 11,2 g fett och 335kcal per bar kändes ganska okej men den var väll sisådär god. Blev ett indoorwalking pass under lunch och kände därför att jag kunde gotta mig med bra samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0