snark

Huvvaligen, är såå trött även om jag sovit ut 12 timmar varje natt på mina lediga dagar... Därför även bloggen blir lidande! Dagen började jättebra men blev bara värre och värre. Benpasset tog emot ordentligt och jag bölade i bensparken, kardion efteråt kändes inte heller kul utan ville bara lägga mig och sova i omklädningsrummet. Lyckades ändå få ihop 10 minuter PW på löpbandet, så jag är nöjd. Nu har jag just stoppat i mig lite varma äggvitor och sprite zero, strax film och sedan sova!
OBS, dietrecept....

4 vispade äggvitor, sötningsströ och vaniljessens toppat med kanel... Smakar som fettfri grädde då den inte är gräddad :-)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh de där ska jag testa ikväll :D

2011-12-28 @ 13:02:34
URL: http://mdln.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0