Hej pappa!

Bara för att pappa inte har facebook, så uppdaterar jag om hur det går här då jag vet att han är nyfiken :-) Morgonvikten går nertå, lite för fort, så jag unnade mig en ätardag idag. Rocky road, cheesecake, fruktsallad och godis.. Så gott! Hjälper mig verkligen att ha någon ätardag ibland då jag helt enkelt mår superbra av det. Detta blir sista formbilderna!


Hade en tjej som undrade hur en dietdag ser ut för mig, vad jag äter.. Jag kör nästan ingen kardio på diet, kör bara tyngre styrketräning och drar ner på kalorierna. 2 portioner kyckling, ris och broccoli intas. Mellanmål som nötter, ägg, avokado, vassle intas. Mycket omega 3 och mineraler som jag får i mig av min mivitotal. Mycket lightläst och vatten som fyller upp magsäcken annars, kan dricka upp mot 3 liter zero på en dag.. *ops* 
Tjohej och godnatt! morgonprommis tidigt imorgon..



Kommentarer
Postat av: Sofia I

Det ser riktigt bra ut:).

2011-12-30 @ 23:51:30
Postat av: malin

Tack för att du är så snäll och delar med dig:)



Faaan va grymt bra form du verkar vara i är helt klart avis :)



Vad är ditt mål med dieten?



Gott Nytt År! :)

2011-12-31 @ 02:08:09
Postat av: Sandra

Tack för ett bra träningspass idag! Du är verkligen är brym inspirationskälla! Du får allt följa med fler gånger!

2011-12-31 @ 11:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0