Nu så..

Såg att det var någon som undrade om vad mitt mål är, jag ska ställa upp i Battle of Scandinavia som är den 31 mars. Har redan börjat med dieten och jag vet inte om jag inbillar mig, men man har redan börjat känna hur fettet "släpper" från kroppen, alltså det blir mjukare.. 

Det jag kommer göra annorlunda från min förra diet, är att jag kommer att köra mindre kardio och lägga mer krut på styrketräningen. Kommer att ligga högra i kaloriintag för att sedan minska ju närmare jag kommer. Även någon ätardag kommer att läggas in, woho! Skönt att vara sin egen coach och bestämma själv ;-) 

Så nu ska ca 60kg kyckling och 9,5kg ätas, matbackarna ser ut så här: 



Inte nog med att jag börjat dieten, jag vann ett flak celsius då jag tävlade för ett tag sedan på domänen Shapemeup.se! Väldans passande ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0