3 dagar..

Nu börjar det kännas lite i kroppen, känner mig slö, seg och irriterad! Skönt att jag inte jobbar nu föränn på tisdag, behövs nog lite vila och återhämtning efter tävlingen. Har haft ett högt vatten- och saltintag nu några dagar vilket gjort att jag är som en svullen ballong, precis som det ska vara :) Så nu är det bara sista biten kvar. Inhandlat bland annat ZMA och kalium då jag nu kapat saltet helt och ligger så lågt på kolhydrater. Extra viktigt med mineraler då. Svängde även förbi affären för att inhandla laddningsmaten, underligt att ha sånna saker i sin varukorg och kan knappt vänta att få börja äta de! Nu blir det en powernap och sedan mitt sista styrkepass inför tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande! Jag tror på dig :D

2011-07-06 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0