+3,4kg

Ställde mig på vågen i morse och den visade +3,4kg sedan lördag, mkt är ju vätska då jag nästan var helt tömd på tävlingsdagen. Det är skönt att kunna ha sina vanliga kläder snart igen och få tillbak sin rumpa som jag saknat så mycket. Körde benpass igår efter 2 veckors vila och satan i gatan vilken värk jag har i dem idag!! Blir nog inge intervallträning i backe imorgon kan jag säga... Är ledig heela dagen och ska passa på att vila lite för att sedan köra ett baksida lår- och magpass. Har gjort lite ändringar i träningsschemat och kommer dela upp benen för att köra dem lite extra. Fått en hel del samtal och mail om lite som jag kommer berätta om sen, spännande saker på g ;)
Nu är jag snart tillbaka på banan igen! Börjar känna mig återhämtad och styrkan börjar komma tillbaka! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Hääärligt med träningsvärk i benen ; )

2011-07-18 @ 14:28:23
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0