Den som väntar på något gott..

Då har jag haft mina 4 dagars semester i födelseorten Umeå. Varit underbart väder med massor av god mat (bott hos mormor och morfar=gödkur), shopping, party och skogspromenader. Plockat blåbär, kantareller som sedan blev en onyttig blåbärspaj och en svamparna en förrätt på macka. Man borde verkligen vara ute i skogen mer, så jäkla härligt. Missade totalt att besöka IKSU som visst ska vara en dröm för alla tränande människor, får ta det nästa gång man far till stan. Lite morgonjogg har hunnit med men jag har inte vågat ställa mig på vågen ännu, så mycket som man gottat sig. Kom hem igår och for direkt och tränade framsida ben och lite biceps, helt underbart vad man längtat efter att få använda musklerna.

Väl i Umeå besökte jag Budo&fitness och även gymgrossisten, fick smakprov på något märke från USA, 2,2kg för 399kr (?) och i svarta påsar, kommer inte ihåg namnet. Lemon yoghurt var helt underbart god men tyvärr har jag redan 6kg protein i mitt köksskåp som bara väntar på att bli uppätet. Men nu vet jag vad jag ska prova på nästa gång :) Idag blev det ett tidigt axel- och vadpass som gick riktigt bra. Bilder från veckan kommer och då jag uppdaterar senare, jag vet själv hur tråkigt det kan vara med inlägg utan bilder, men nu ska jag fixa mig för jobb! Ha en toppendag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0