Torsk och body!

Nu börjar folk se att man är trött. Ja, det är slitsamt att gå på diet och en jäkla massa förberedelser. Blivit myyycket och långa promenader på senaste då solen varit framme 5 dagar i sträck. Formen känns bra och nu är det bara 8 dagar kvar!
Utväxten är färgad, bikinin så gott som klar och sista veckan börjar att planeras. Jobbar lördag-tisdag men jag hoppas att det ska gå bra ändå.

Snälla, rara pappa kom förbi på morgonen, och han vet att man inte kommer med fika hit, utan torsk, pepsi maxgrönsaker och senaste body magazine! :)

Kommentarer
Postat av: Markus

Jäklar va snygga rutor du får, inte allas magmuskler som är snygga bara för att som syns!

2011-07-01 @ 11:47:56
Postat av: Fredrik Backlund

Ser riktigt bra ut! Är hårdheten lika grym på övriga kroppen som ryggen så blir du farlig på scen!



Kör hårt ända in i det sista nu och ha en fantastisk sista vecka och bra tävlingsdag!



/Fredrik, Umeå

2011-07-02 @ 00:04:52
Postat av: Freja

Markus: haha, tack! Eller jag får väll tacka mina föräldrar dels :)



Fredrik: Tack så mycket!Ryggen är min starkaste sida, resten av kroppen känns faktiskt inte riktigt liika bra, men jag hoppas det går bra ändå :)

2011-07-02 @ 21:56:29
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik Backlund

Övriga kroppen ska du se går till sig nu i veckan :) Vad ligger midjemåttet på?

2011-07-02 @ 22:23:58
Postat av: Freja

Fredrik: 59,5cm är midjan på.

2011-07-03 @ 20:22:21
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Fia

Guud jag tycker du har helt galet snygg kropp. Håller en tumme för dig på Tammer. Stort lycka till. Kram Fia

2011-07-07 @ 20:36:16
URL: http://littlemissfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0