Vinnare i tammerpokalen 2011 bf -163

Gud vilken rolig helg jag haft! Helt perfekt väder, god mat, nya inspirerande människor, föreläsningar... åååh vad kul det varit!!

Laddningen och tömningen gick helt suveränt och jag är jättenöjd med formen jag hade. Var helt avlslappnad och lugn då vi kom till Skönsbergs salonger där tävlingen skulle hålla hus. Det är viktigt att inte stressa upp sig och dra på sig vätska innan tävling. Hade ett eget litet hörn backstage där jag bara kunde fokusera på mig och inte mina motståndare. Fick hjälp av världens bästa Ida som hjälpte mig med diverse saker på tävlingsdagen. Som domare satt bland annat Helene Ahlson, Petrea Törnos och Carina Isaksson, och blev riktigt glad då jag såg domarprotokollen! Nu längtar jag bara till nästa tävling! Fått en hel del frågor om vad jag ska göra nu och luciapokalen står helt klart på min lista fortfarande! Varit en lång helg så blir att sovia alldeles strax. Drar igång med en ny träningsvecka imorgon och jag ser fram emot att få börja äta mina grötfrukostar och bra mat igen ;) 2 dagar med att bara äta räcker gott och väl! Muffins, glass, godis, nötter, sushi, vin, grillat och massa annat gott har jag fått njuta av!

Här kommer lite bilder från lördagen:




Kommentarer
Postat av: Mia

Freja, gud vad du är Grym! GRATTIS! När man ser på linen är din fysik överlägsen ju! Tack för att du är en sån skön inspiration! Keep up the amazing work, med din stenhårda målinriktade fokus kommer Lucia gå kanon! :)

2011-07-11 @ 09:20:41
Postat av: Anonym

stort GRATTIS, du kommer plocka många medaljer, grymt bra jobbat,,

2011-07-11 @ 09:49:37
Postat av: A-M

Hej Freja!



Jag hoppas att du kan ta dig tid ett par minuter och svara på några frågor angående Tammer, jag ska ställa upp i sommar och undrar ifall det finns några speciella regler kring skor och bikini, behövs två uppsättningar som på lucia och täckt tå? När jag tittar på dina urvackra bilder så ser jag att du har öppen tå och bling! Är det andra uppsättningen bikini eller räcker det med en blingbikini? Gör man även en T-walk?



Jag har försökt hitta dessa regler på tammerpokalens hemsida men inte funnit några. Så då vänder jag mig till dig. Lycka till nu med din totalgrymma form!



Vänligen

//A-M

2012-02-01 @ 11:39:38
Postat av: freja

A-M: Hej! Jag vet inte om det kommer att vara några änringar i årets tammer. Det som brukar gälla är en valfri utsmyckad bikini som täcker minst halva rumpan, klackar som max är 12,5 cm i klackhöjd och ingen platå. Du får även ha smycken. T-walk tror jag inte kommer att var apå tammer, då det faktiskt är en nybörjartävling. Är inte 100 på detta då t-walk är ett nytt moment i bodyfitness, men skriv annars till Anders Graneheim som håller i tammerpokalen. Kram och lycka till! :)



//Freja

2012-02-02 @ 15:49:17
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: A-M

Tack så mycket! Jag ska fråga Anders för att vara säker. Lycka till själv!



//A-M

2012-02-07 @ 12:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0