Åhh

näst sista veckan:
- 6,1kg.
-4,5cm i midja.
Näst sista veckan:
- 6,1kg.
-4,5cm i midja.
Vad ni är söta som saknar mina inlägg! Hänt mycket på senaste. Viktplatån som stod på 53,4kg är nu borta och dagens morgonvikt var 52,7. Konstigt att se siffran 52 på vågen, var längesedan man gjorde.. Igår var sista dagen för anmälan för tävlingslicens om man ska tävla 2011. Det finns dock möjlighet att senanmäla sig men då tillkommer det ganska mkt pengar. Vet inte ännu hur jag gör med luciapokalen..
Har fått bikinin så jag håller på att pyssla med lim, pincett och små pärlor om kvällarna. Träning och andra förberedelser ska även hinnas med. Jobbar till helgen och på lördag startar ladd/tömnings-veckan. Ska bli spännande, men jobbigt.





Nu ska jag ut i solen för morgonpromenad efter min 12 timmars sömn :D Måste bara få dela med mig av deltagarlistan också: http://tammerpokalen.se/2011/06/deltagarlista-och-korschema-tammerpokalen-2011/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0