Debut tammerpokalen 2011

Nu då man gått ut skolan har man mer tid att blogga. För nya läsare så har jag tidigare fört journal på kolozzeum sedan ett år tillbaka. Började träna styrke för drygt 2 år sedan och bestämde mig för 1 år sedan att börja med body fitness. Jag hittade till en fitnessblogg där en tjej inspirerade mig mycket till att just intressera mig för grenen. 

Jag har varit inställd länge på att ställa upp i luciapokalen, men blev lite ändrade planer och jag har siktat in mig på tammerpokalen 9e juli istället. Perfekt nybörjartävling och kommer vara lärorikt att börja med den! Smycken är fixade, bikinityg och stenar beställt. Nu är det bara jakten på skor kvar! Ställde upp i BODY OPEN 2010, där jag kom på andra plats och är nu mer sugen än någonsin på att vinna.



Kommentarer
Postat av: sara

lagt in denna i favorit kategorin Duktig du är som kör på !=)

2011-06-13 @ 10:15:46
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0