Erkännande

Jag kan noll om bloggdesign och orkar absolut inte lära mig photoshop, så min blogg får helt enkelt vara ful!

Blev väckt av ett telefonsamtal om att jag ska jobba extra onsdag-torsdag, superbra då det går mycket pengar åt till tävlingsförberedelser. Blev 45 minuters spinning på morgonen och 50 minuters vader, mage och triceps. Gick riktigt bra båda passen. Blir bikinifix antingen på fredag eller nästa vecka. Är lite stressad över det med tanke på att ca 800 stenar ska fästas för hand. Sömmerskorna i Luleå är upptagna och har väntetid på 4-5 veckor. Men det ska nog ordna sig!

Pappa kom förbi tidigare med en liten present. Tack, kommer bli användbart då värmen kommer! :) Nu ska jag försöka sova, för imorgon klockan 7 blir det cardio på gymmet. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0