Fy farao.

Blev en långpromenad med Ninis igår sent på kvällen i regnet. Hoppade över maskar, pallade rabarber och sedan blev det willys för att handla godis, som för mig är fisherman och tuggummin :) På gymmet träffade jag Susanne som inte sätt mig sedan jag började dieten. "Vad fräsch du ser ut!! Vad har du gjort bruden, är det botox?" sa hon lite skämtsamt :D -5 kg gör mycket och jag känner mig fräschare än någonsin, även om man är lite matt i huvudet.

Idag började jag dagen med spinning 30 minuter. Efter det tog jag en sväng förbi sportprodukter och pratade lite spännande saker om kommer att bli nya inför nästa tävling ;) Blev lite smått och gott därifrån, bland annat 2 celsius och en sportdryck på brus med salter i (kolhydratsfri). Bra då man lätt kan känna att musklerna vill krampa. För övrigt så spöregnar det idag med, men det hindrar mig inte från att ta mig till gymmet eller en runda på stan för att köpa tävlingsförberedelser! Är hemma och äter min underbara kyckling med ris och broccoli och laddar upp för ett styrkepass om en timma igen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har sån jäkla disciplin! Jätteduktig!



Nu under dieten/deffen räknar du då kalorier eller kör du efter sunt förnuft? Vore kul om du kunde lägga upp ungefär hur en vecka kan se ut i matväg under dieten, som inspiration för andra :-)

2011-06-21 @ 15:35:36
Postat av: Freja

Emma: Tack! :)



Jag räknar varenda liten kalori. Kan absolut skriva om hur en typisk vecka ser ut :) Får bli mitt lilla projekt ikväll!

2011-06-21 @ 16:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0