Nytt vassle

Gått och väntat på att sportprodukter ska få in Nutritechs whey protein, och idag hade det kommit i 7 olika smaker! Körde på det säkra kortet och tog en mint/choklad då jag hade enbart choklad förra gången och gillade den mycket! Nu slipper jag äta ur min banan/chokladburk som står längst in i skafferiet som bara används i nöd! Fick även en liten provpåse på nutritechs tutti frutti.Har även hört att citron ska vara god och smaka lite som citronmuffins, hur gott låter inte det ?
"Nutritech Whey Complete är ett kosttillskott med högt proteinvärde. Denna unika kombination av olika vassleproteiner skyndar på återhämtningen och ökar muskelstyrkan"
Pris: 229kr
Vikt: 1000g
Smak: Mint/choklad (limited edition)
Betyg: 8/10
Omdöme: Varje gång jag smakar något med mint, blir jag påmind om tandkräm eller munskölj. Men denna var riktigt god och hade en ganska dominant mintsmak. Lite lik after eight faktiskt. Blandar sig bra och är även sjukt god i vatten!
Smak: Choklad
Betyg: 10/10
Omdöme: Storfavoriten! Luktar som man nyligen har bakat då man bara öppnar burken på gymmet.
Smak: Tutti frutti
Betyg: 4/10
Omdöme: Luktar riktigt gott. Smaken påminner dock om jordgubb och färgen likaså.
Smak: Vanilj
Betyg: 6/10
Omdöme: Som många vet är jag helt tokig i vanilj. Det funkar till det mesta och är godast i morgongröten av dessa. Har inte hittat något godare vaniljprotein ännu, men är fortfarande i jakt på det perfekta vaniljproteinet.
Gått och väntat på att sportprodukter ska få in Nutritechs whey protein, och idag hade det kommit i 7 olika smaker! Går så jäkla mycket proteinpulver just under deff.. Körde på det säkra kortet och tog en mint/choklad då jag hade enbart choklad förra gången och gillade den mycket! Nu slipper jag äta ur min banan/chokladburk som står längst in i skafferiet som bara används i nödfall.
Fick en liten provpåse på nutritechs tutti frutti. Har även hört att citron ska vara god och smaka lite som citronmuffins, hur gott låter inte det ?
"Nutritech Whey Complete är ett kosttillskott med högt proteinvärde. Denna unika kombination av olika vassleproteiner skyndar på återhämtningen och ökar muskelstyrkan"
Pris: 229kr
Vikt: 1000g

Smak: Mint/choklad (limited edition)
Betyg: 8/10
Omdöme: Varje gång jag smakar något med mint, blir jag påmind om tandkräm eller munskölj. Men denna var riktigt god och hade en ganska dominant mintsmak. Lite lik after eight faktiskt. Blandar sig bra och är även sjukt god i vatten!
Smak: Choklad
Betyg: 10/10
Omdöme: Storfavoriten! Luktar som man nyligen har bakat då man bara öppnar burken på gymmet. Även denna är riktigt god i vatten.
Smak: Tutti frutti
Betyg: 4/10
Omdöme: Luktar riktigt gott. Smaken påminner dock om jordgubb och färgen likaså.
Smak: Vanilj
Betyg: 6/10
Omdöme: Som många vet är jag helt tokig i vanilj. Det funkar till det mesta och är godast i morgongröten av dessa. Har inte hittat något godare vaniljprotein ännu, men är fortfarande i jakt på det perfekta vaniljproteinet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du testat Whey 100 och kan jämföra smakerna med den?

Har själv den nu, men jag klarar verkligen inte av smaken (jordgubb) Så detta du köpt lät ju grymt om det nu smakar bra.

2011-06-17 @ 20:28:40
Postat av: Freja

Emma: Jag har aldrig provat star nutritions whey 80 eller 100 faktiskt. Tycker nutritech är jättebra då det är billigt (enligt mitt tycke) och smakerna är heeelt underbara. Prova vet ja ;)

2011-06-17 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0