Träning på actic

Oj vad skönt det var att få sova ut idag. Blev att sola på morgonen då vädret ändå var så dåligt och sedan bara återhämta sig och slöa hela dagen, trodde jag. Men så kom jag ihåg hur andra tävlingstjejer beskrev hur det är att vara på diet inför tävling, så jag släpade mig i regnet till actic för att köra lite kondition med Evin som jag inte träffat på år och dagar. Hela 35 minuter lyckades jag hålla mig på den innan jag blev tvungen att fara hem, ladda upp med mat för att sedan köra axlar och triceps.
Bikiniunderdelen är även nu på g då jag lämnat in tyget hos en sömmerska. Överdelen SKA även bli klar i veckan. Nu blir det att slå igång tvn, tända några ljus och se någon bra film :)

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

haft en bra start på veckan ?

2011-06-20 @ 19:00:00
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Freja

Felicia: Den har varit väldigt bra även om regnet öser ner :) Är så nöjd med formen och känner att jag inte behöver stressa mer! Hoppas din vecka startat lika bra ;)

2011-06-21 @ 15:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0