3 oslagbara ting

Har redan börjar kika runt på bikinis till battle.. Så kuul! Jag vet nog redan hur jag vill att den ska se ut. Kommer själv att klä den som förra gången och förhoppningsvis kan AnnKathrin på Artictrend sy den igen. Något nytt är ju denna t-walk som man ska gå om man kommer till final, men denna ska ju inte vara några problem då jag inte har några problem att gå i höga klackar :-) 

Fick en kommentar om vad jag tycker hjälper då man tränar tungt.. Dessa 3 kosttillskott tycker jag definitivt är de bästa då man satsar på att bygga muskelmassa:

Ett bra kreatin monohydrat
Bidrar till ökad styrka och påskyndar kroppens återhämtning.

Ett pre work out
För att få en liten extra kick med energi.

Ett wheyprotein och vitargo
Oslagbart att ta efter träning.. Snabbt protein och snabba kolhydrater
Ett BCAA eller EAA

Själv använder jag bland annat dessa under min uppbyggnadsperiod och gillar dem starkt. Har ökat på riktigt bra då jag ätit bra mat, tränat rätt och tillfört dessa kosttillskott! Köper alla mina produkter från Krister på Acctive som ligger vid köpmantorget. Finns myycket att välja på, och så ska jag tipsa om en liten sak också; snart kommer det en hel del nya scitec produkter in i butiken ;) MUMS!


Ni har väll inte missat att vi har samlat ihop ett gäng träningstokar från norrland och startat ett lag? Team Acctive North. Om ni vill veta mer om det så är det bara att fråga! :-) Besök facebooksidan här

Kommentarer
Postat av: SB

EAA då? :)

2011-11-11 @ 18:15:43
Postat av: Freja

SB: Är också oslagbart, jag kör på ett BCAA innan. Finns mycket bra produkter :-)

2011-11-11 @ 20:45:13
URL: http://frejalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0