Min dag

Varit ledig heeela långa dagen. Sov ut till 10 innan jag förberedde mig för en stadsrunda. Gick förbi Krister på Acctive och surrade med han en stund och inhandlade lite nytt protein och L-glutamin, la även en beställning på en liten spännande sak ni ska få höra om sen! Svängde in på bikbok och provade en blus och upptäckte att jag provade en milf-blus! What up med att döpa en blus till milf?


Träffade sen upp Diana för en lååång fika och massa surr på Ohlssons conditori. Nu mot kvällen har jag bara tagit det manjana och sett Idol. Bestämde mig för att ta en vilodag från styrken och har avslutat dagen med en 4 km promenad. Laddade ner lite appar och förbereder mig för dieten med dem! ;) En distansapp och en matdagbok, väldigt nödvändigt att ha, bring the diet on!

Och vad jag har fått i magen idag (En ovanligt kolhydratssnål dag..)

1 burk lättkesella
80 g jordgubbar
2 proteinshakes
2 äggvitor
100g cashewnötter
Provade en swebar jordgubb (mintchokladen är fortfarande min favorit..)
1 cappuchino
1 apelsin
1 äggmacka gjord på 2 ägg
1 burk tonfisk i solrosolja med grönsaker

Kommentarer
Postat av: Robin

Ha hah MILF, ja galet sjukt att ge den det namnet! =)

2011-11-12 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0