s2

Nu äntligen har jag jobbat färdigt mina kvällar denna vecka och imorgon är jag ledig! Ska då passa på att göra bort ärenden, springa in på acctive och träffa Krister och även..... ETT PASS MED ISABELL :-) Känns som en evighet sedan jag körde ett pass med henne! En annan rolig grej som jag inte berättat är att den mest envisa Madde gett sig in på att följa min diet. Så den 5e december och framåt har jag en dietkamrat ;)


Blev en ny liten pryl igår, en galaxy s2. Ser fram emot att ta en jäkla massa nya bilder med den =)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag ser fram emot december ;)

2011-11-11 @ 01:53:56
URL: http://mdlns.wordpress.com
Postat av: Emma W

Åh vad kul! Hade också behövt köra en dietsväng :-S

2011-11-11 @ 15:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0