Fy...

Känner mig lite som en dålig människa då jag inte bloggar då jag har så många trogna läsare varje dag.... fy skäms på mig! Ska försöka blir bättre. Har varit mycket då jag fått nytt jobb och inte haft tid att ibland varken träna eller att blogga, jag sitter knappt ens på facebook! 

Träningen går då bra de pass jag hinner köra. Äter som en häst och ökar i vikt, kommer matcha grisen på julbordet! Det har ju varit nordiska mästerskapet igår, så har suttit och kollat igenom allt på youtube, snacka om inspirerad man blir. För er som har det svårt med träningsmotivationen, SE EN TÄVLING, och helst live. Jag lovar, man blir sjuuukt taggad. Carina Isaksson tog hem guldet i korta klassen och hade en riktigt bra form. Blev så motiverad av henne att jag for och köpte BRA mat och ska nu sluta med allt skräp som innehåller så mycket socker. 


Var öppet hus på actic förra helgen och passade på att shoppa en massa billiga plagg då Acctive fanns där! Man kan inte ha för mycket träningskläder.

Bland annat ett gult better bodies linne (har nu alla färger :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0