Tagga benpass

Igår hade jag besöksrekord på hela 328 läsare =) Vad kul att så många hittat hit! Äntligen helg och har slutat på dagen. Är så otorligt jävla skönt att sluta tidigt på fredagar! Började dock tidigt, var uppe innan tuppen redan klockan 6 på jobbet. Efter jobbet blev det en bastu och dusch på jobbet (toppen att man jobbar på ett gym/badhus :)) för att sedan sola på solsystemet. Känner att jag håller på att bli lite krasslig så jag tänkte köra ett STENHÅRT benpass med Isabell så att det bryter ut någon gång, vill bara ha det överstökat. Inte varit sjuk på länge så det är nog min tur nu! Hållt mig frisk med L-glutamin som jag dagligen tar som tillskott! Nu är burken tyvärr slut och ett besök på Acctive måste det bli snart. Säkert därför jag blivit sjuk.... Glutamin är en riktig räddare och sjukt bra för immunförsvaret. 



Ikväll bjussar mormor och morfar på middag då dem kommit upp för att hälsa på från Umeå. Sen blir det lugnt med film och mys! En toppenfredag. För övrigt måste jag bara säga att jag blev något förvånad då jag kollade mina ben inne på solariumet, de har växt som ogräs, och då pratar jag inte om håret, utan musklerna.... Prion har lönat sig kan jag då säga =) Brukar aldrig se några konturer på benen i off-seasonform! 

Kommentarer
Postat av: Pär

Är du singel eller? :)

2011-10-14 @ 16:49:01
Postat av: Malin

Hejsan! blev så otroligt glad när jag hittade din blogg blev riktigt peppad på att träna hårdare, tyngre och mer! Men de som gjorde mig gladast var att du var från luleå :) är själv från luleå och visste inte att de finns så grymma brudar som du i stan!Alltid roligare att ha förebilder från stan.

Tack för mig och lycka till!

2011-10-23 @ 09:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0