Fullt upp

Har jobbar heela dagen och började faktiskt dagen med en ofrivillig kardiotur till jobbet då cyklen var glömd i stan... tyypiskt... Stoppade i mig min vanliga frukost, gröst med keso och prottedrink och rusade iväg. Var första gången jag öppnade och var en hel del som skulle göras och memoreras till imorgon, för då öppnar jag själv!!! gaahh! :) Blev en low carb shake på jobbet till mellis (småäter hela tiden..) och sedan en stoor kycklingsallad med extra kyckling till lunch på dagobert. Och till de som tror att jag bara äter nyttigt: jag är inte så nyttig som jag låter. Fika, feta dressingar och maassor av bröd är något som hör till varje mål :D Efter cykelturen tillbak till jobbet hann jag bli hungrig igen och tog mig en swebar (vad var det jag sa?!) Nåja, nog om mat..... Jag trivs som tusan på jobbet och har riktigt fina kollegor! Kommer nog gå riktigt bra då jag lärt mig mer, känner lite stress om allt nytt som jag ska lära mig.. 



Var planerat att jag skulle köra ett riktigt dunder-ben-pass med Isabell på Helex idag men då vi hade bokat in oss på deras temakväll för bröstcancerfonden, fick det istället bli ett pass själv på Actic. Efter mina 10 timmar på jobbet blev det en sväng förbi Acctive för att hälsa på Krister och kika runt i butiken =) Provade lite snygga höst/vinter jackor och hittade en som jag blev riktigt förtjust i, men blev inget köp denna gång. Mötte upp Isabell på Helex och gick ner till spaavdelningen för sushi, massage, yoga och fotbad. Fanns även en mässa med en hel del fina grejjer och prova på saker! Riktigt rolig kväll och allt för att stödja bröstcancerfonden :) Nu är man mör och avslappnad i kroppen, perfekt! sängen väntar, för imorgon börjar jag kl 6.00! Godnatt alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0