Born to run

Okej, nu ska jag ta mig i kragen gällande bloggandet! Känns så kontigt att blogga då jag inte dietar mer och inte har något mål. Dock så ska jag ju ett litet mål med löpningen, 1 mil på bra tid. 

Blev en runda med Madde idag på drygt 6 km. Gick superbra och känner att jag skulle kunna springa hur långt som helst om inte knäna skulle göra ont. Svettiga tog vi och traskade in på stan för att handla lite löpargrejjer (blir supermotiverad då jag har nya saker). En hållare för telefonen, löparjacka och löpstrumpor blev det, så nu jäklar är jag taggad inför morgondagens runda! 

Sofis blogg är även super om man känner sig omotiverad, grym tjej :) 



Kommentarer
Postat av: Patrik B

Heeey! Vet inte om du sett det men en del av din meny på bloggen täcker över det du skriver i inläggen. Ett litet tips bara, och grattis till segern! Skit kul! =)

2012-04-22 @ 17:24:41
Postat av: Madde

Springa imorn igen.

2012-04-22 @ 18:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0