Löprunda nr 2

Gav mig fan på att springa en mil, tiden spelade ingen roll, så jag gav mig ut med Athena (superwoman som kutar järnet) Tänk vad man kan åstadkomma med lite vilja och ett jävlaranamma,.. En bit efter hela tiden men tog mig ändå runt, sååå skönt! Lite halvregn i luften gjorde att det gick otroligt lätt. Aldrig sprungit en mil i hela mitt liv, så jag är sjukt nöjd att jag tog mig runt 10,1km på 53 min.. Flåsandes som jag vet inte vad och pepp-pratandes med mig själv ;-) haha. Mitt mål är ju milen på en bra tid, och en bra tid enligt mig är på runt 45 min. Kom ihåg, det sitter bara i huvudet!! 

Lite grejer som underlättar om man vill börja löpa:
Bra skor och utrustning
En hållare för telefonen
Bra musik
Runkeeper (app)
Att springa med en kompis

Firades med sushi! Nu blir det att tillaga 2 kg kyckling och sedan traska till posten och hämta ut ett paket, kan ni gissa vad det är? ;-) 






Kommentarer
Postat av: Emma

Jag säger det igen! GRYM tid, jag har sprungit milen x antal gånger och inte ens varit nära den tiden. Önskar jag hade det lika lätt som du :)

2012-04-24 @ 16:10:27
URL: http://saladgoesfat.blogg.se/
Postat av: felicia

men de e ju superbra tid :)

2012-05-03 @ 22:19:29
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0