Eufori

Känner mig så hima glad, och tydligen syns det på mg också! Igår tog jag en fika med en vän jag inte träffat på jättelänge, var himla trevligt att sitta och surra med han. "Du har verkligen blomstrat", tyckte han. Väldigt kul att höra.

Sitter och surplar på aminorush och kaffe innan jag ska ta mig ut på en promenad, bästa uppladdningen innan en powerwalk! Ikväll blir det att boka biljetter till SM i oktober för att fara ner och vara åskådare och även hejarklack till mina teamkamrater som ska tävla. Sån motivationskick man får av att fara och se tävlingar.

Allt går bra just nu, och jag njuter av denna känsla till max! För man vet aldrig hur länge den varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0