Leverans med gotta!

Fick en present på posten idag av sponsorerna Fairing! Sån kick för motivationen med nya, bra tillskott =) I paketet fanns:

Omega 3
Kre-alkalyn
Sloow protein päron/vanilj och vanilla icecream
Complete 3 protein päron/vanilj
Aminorush pineapple splash (sommaredition, sjukt god!)


Mitt förråd är tomt, så det behövdes verkligen! Viktigt med bra kvalité på produkterna man använder, då vet man att man får det som står på förpackningarna.. Kan känna en märkbar skillnad då jag slarvar och inte äter mina kosttillskott. Haft slut på omega 3 bland annat och tappat sjukt mycket hår..

Snart är det även teamträff nere i Stockholm och biljetterna är bokade idag. Ser verkligen fram emot det, sist jag var nere var i slutet av dieten inför battle of scandinavia. Martin kom med en bra idé, vi ska äta Emelie proteinvåfflor och med mina aminosmoothies till, låter som en riktig gourmé-muskel-middag!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0