bildbomb








Kommentarer
Postat av: Andreas

Fick du reda på vad det var som släpade?

2012-12-10 @ 17:17:24
Postat av: Anonym

Hej! Är bara här för att spana in vem min "snubbe" har börjat stalka.Han verkar vara lyckligt ovetande om att jag vet hur fixerad han har blivit.
Nåja,synd att det inte gick som du ville på den här tävlingen,men konkurrensen är ju stentuff! Ät nu gott och unna dig lite vila.
Du verkar ju gilla mat.Har du sett Renée Voltaires kokböcker?
Du kanske skulle gilla dem.
Susanne

Svar: Hej Susanne! Nej det har jag inte, men har hört mycket gott om hennes produkter =) tack för tipset!
Freja

2012-12-10 @ 18:35:19
Postat av: Nils

Djäkla bra kämpat! Mer massa overall och inte komma in så svinhård som du nu gjorde så blir det fina fisken. Intrycket blir lite väl "tunt". Många väldigt bra och rutinerade tjejer som var med i år och du slog ju ett par av dem också. Ta god tid på dig till nästa tävling och våga vägra plast i rattarna. Man blir ju mörkrädd av hur en del tar i för hela pengen.

2012-12-11 @ 09:30:43
Postat av: Jenny Silver

Hej freja! Jag skulle gärna vilja läsa om hur en tävling går till och hur pongsättning går till, sen om man får veta vad som domarna tyckte var bra/dåligt så man sen kan träna "mer" på det?

Svar: Hej! Absolut, skriver ett inlägg om det på nybloggen =)
Freja

2012-12-11 @ 10:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0