Mot Göteborg

snart bär det av mot Göteborg. Bott hos Sandra tills idag och tur a<tt jg tog flyget i tisdag och inte onsdags!! allt var ju nästan inställd pga vädret..

Medans Sandra har jobbat har jag vilat mig i form, körde et sista tömningspass i onsdags vilket var väldigt skönt men tungt, inget tryck i kroppen alls. Har även hunnit med att baka, massor.... för på söndag är det andra advent, vilket innebär adventsmys!

Lussekatter, pepparkaksbrownie med vit choklad och valnötter, hallongrottor och lussebullar med vit choklad och pärlsocker är lite av det som nu fyller upp Sandras frys ;-) ja, man blir nog lite besatt vid gosaker och bunkrar gärna upp lite för mycket. sa jag att jag hittade lösgodis flr 21kr/kg ? :-D Just bara 4e december, lycka..

Sista tömningspasset:



Min bunkerpåse:





Och så lite från bagarstugan:

Kommentarer
Postat av: Niko

You got this! Behöver inte ens önska lycka till.. :)

2012-12-07 @ 06:46:37
Postat av: tomten

Lycka till!

2012-12-07 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0