2011!

En liten sammafattning av mitt bästa år någonsin; 2011 :-)

  • Januari: Flyttar till egen lägenhet.
  • Februari-April: Lägger all energi på skolan.
  • Maj: Påbörjar min första diet inför tammerpokalen, får veta att jag fått sommarjobb på samma dag som dieten startar.
  • Juni: Tar studenten, håller tal på abslutningen (ALDRIG varit så nervös i mitt liv), får stipendie och högsta betyg
  • Juli: Vinner tammerpokalen. Har en jättebra månad med god mat och glatt humör =)
  • Augusti: Sommarjobbar och njuter av soligt väder.
  • September: Sommarjobbar.
  • Oktober: Får heltidsjobb på Actic.
  • November: Träffar en sjukt envis tjej ute som slår vad om att hon ska haka på min diet! ;)
  • December: For och såg min första tävling; luciapokalen 2011 i Göteborg! Startar min diet inför battle of scandinavia.
Trackback
RSS 2.0