Åhh!

Vad kul det är att få fina kommentarer och mejl från människor över hela världen! Gamla klasskompisar som bor i Amerika och helt okända människor runt om i Europa som skriver hur inspirerande de blir av en facebook, så kul att det finns människor som kan ge komplimanger, men blir så full av glädje och energi! :-) 


Det är många som frågar hur man ska lägga upp träningen och kosten, och jag hade väldigt gärna hjälpt er alla om tid funnits. Eftersom alla är olika så behöver ju alla ett indviduellt schema också, något som funkar på mig, kanske inte fungerar på andra. Det gäller att prova sig fram och se hur kroppen svarar. 

Hunnit ta en promenad med Isabell, som för örvigt börjar sin diet på måndag inför tammerpokalen i sommar! och hunnit surra med min favoritgranne Madde. Kom på att jag bara vill gå ned 1-2 kg till så är jag nöjd innan jag kan köra vätsketömningen. 2 kg på 9 veckor, ingen brådska här inte :-) Vill ni föresten veta vad jag gjorde i natt? Såg att fler och fler ådror börjat dyka upp på magen, så jag stod 02.00 på natten, fascinerad och kollade in dem i spegeln. Ja, lite konstig är man. Nu ska jag försöka sova och hoppas på att lite fler ådror dyker upp! Nattinatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0