Fairing

Helt underbart att ha ett så bra lag som står bakom en! Har blivit en team fairingare och är oerhört glad över det. Känner att 2012 kommer bli ett toppenår!
Dagen har varit lika bra som detta besked, har jobbat kort dag och fått mycket gjort till lägenheten. Nyss hemkommen från ett axel- och bröstpass och tänkte att jag skulle prova laga något med fiberhusk, något som jag aldrig gjort förr. Då jag är så äckligt förtjust i pannkakor så blandade jag ihop detta:

1 msk fiberhusk
1 ägg + en vita
10g sloow protein
Helt underbart att ha ett så bra lag som står bakom en! Har blivit en team fairingare och är oerhört glad över det. Känner att 2012 kommer bli ett toppenår!
Dagen har varit lika bra som detta besked, har jobbat kort dag och fått mycket gjort till lägenheten. Nyss hemkommen från ett axel- och bröstpass och tänkte att jag skulle prova laga något med fiberhusk, något som jag aldrig gjort förr. Då jag är så förtjust i pannkakor så blandade jag ihop detta:

1 msk fiberhusk
1 ägg + en vita
20g sloow protein vanilla ice cream
0.5 dl lättmjölk
1 tsk bakpulver
1 krm salt


Stek och servera med lättkvarg blandat med vaniljprotein och varma hallon!

Fett: 9 g Protein: 40 g Kolhydrater: 9 g 277 kca
Resultat? Gott som fasiken!!!! Dietlyxmat.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättekul med ny sponsor.otrolig form du är i så tidigt 9 innan battlet.

2012-01-28 @ 10:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0