Hot blood!

Då vikten stått stilla ett tag bestämde jag mig för att ta en kolhydratsfri dag. Med zoombiemoode on tog jag mig igenom morgonkardion och en lång arbetsdag och gick sedan förbi Krister på Acctive. Blev en MCT-olja från olimp som jag ska prova nu under dieten så jag hört mycket bra om den! en väldigt underskattad sak ska det vara. Då jag gick direkt från jobbet till gymmet så hade jag ju såklart glömt mitt pwo, vilket är väldigt behöverligt under en lång dag på 0 kolisar. Som tur är hade Krister en påse "hot blood", som är ett pwo från Scitec. Hot blood, jo såg verkligen ut som jag druckit en flaska röd karamellfärg. Men den gjorde sitt jobb iallafall då jag körde ett grymt bra ryggpass =) 

Fick en fråga ang hur jag gör med riset, jag kör råris och lite extra vatten så att det blir ganska gröt-aktigt, haha. Låter äckligt men jag gillar det =) 



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Hamnade här lite av en slump och då slog det mig att jag kände igen dig ifrån något. Visst är du "gammal" hästtjej och S.s "kändis" (tänker på arab_stuteri för typ 1000år sedan) haha.

2012-01-06 @ 12:25:13
Postat av: Freja

Sara: Hahaha! ja det stämmer bra det! Hur tusan känner du igen mig? :P Och vem är du ?

2012-01-06 @ 14:32:32
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!



Hamnade lite här på din blogg och tänkte bara höra vilka magövningar du kör på gymmet?



Sandra

2012-01-06 @ 18:00:32
Postat av: JENNY

GRYM GRYM GRYM KROPP!

2012-01-16 @ 12:10:47
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: Freja

Sandra: Jag kör mycket crunches med rep och TUNGT med vikter. Varierar med statiska övningar så som plankan, fällkniven i TRX eller på boll.



Jenny: Tack! Ser att träningen går bra för dig med :)

2012-01-16 @ 20:27:35
URL: http://frejalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0