tjohej!

Blev ett pass med Athena efter jobbet, ett benpass som kommer att kännas av imorgon. Hade en som undrade om hur jag lägger upp träningen, anledningen till varför jag skriver så lite om mina pass är för att jag kör precis det jag vill och känner för att köra. Aldrig ägt ett träningsschema utan ser till att jag går igenom kroppen på en vecka. Varierar övningar, kör excentriskt, högreps, lågreps.. =)

Nä nu är jag trött, blir kaffe och en portion mat! Har såna skavsår på båda fötterna så promenaderna får vänta tills de läkt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Använder du dig av några kosttillskott typ före träning, innan frukost?



Mvh// Malin

2012-01-03 @ 09:23:23
Postat av: Åsa

Hej,



Vad är anledningen att du inte kör ngn Cardio när du går på diet?

2012-01-03 @ 17:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0