Trötter

Nu är jag hemma, efter 12 timmar. Körde lite pw på bandet och surrade med Diana efter jobbet. Nu är 2 kg kyckling i ugnen och ca 500g råris på kokning. Tänkte bara svara på kommentarer och sedan slå av datorn för att sedan se tv :-) Anledningen till varför jag inte kör kardio är för att jag är lat och tycker att det är så sjukt tråkigt. I sommras älskade jag det och kunde jogga/promenera 3 timmar om dagen, men nu har jag varken tid eller känner mig sugen på att gå i snöstorm. Jag sänker helt enkelt bara intaget lite mer istället. 

Kosttillskott använder jag mycket av! Vassle- och kaseinprotein har jag alltid hemma. Till frukost blir det en shake, mellanmål en till, och en kaseinshake på kvällen. Utöver det så blir det även BCAA, mivitotal och omega 3. Har nyligen köpt en ny mivitotal sport som jag älskar! Fullt med nyttigheter och mineraler =) Köper alllt kottillskott från Acctive, sportbutiken på köpmantorget i Luleå, superbra service, så om ni inte riktigt vet vad som passar er, gå och fråga Krister.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

hej på dig!

följt din blog ett tag men inte skrivit något. Har en fråga, undrar om du gör något "speciellt" med riset (är själv matlagningsnolla) när du värmer det sen för att det inte ska bli torrt och tråkigt, för jag gissar att du inte äter 500g om dagen? :). mitt ris brukar bi så torrt när jag värmer det i mikron dagarna efter :(

2012-01-05 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0