Bloggtips

Kika in på Marias blogg, där finns fullt av recept och bra inlägg om kost och träning. Massor som jag ska prova då jag dietat klart kan jag lova!! ;)

Här är ett recept på kolhydratsfattiga muffins:

6 dl sloow protein vanilj eller valfri smak (ibland tar jag Complete III och blandar i, då tar jag mindre sloow)
2 hela ägg + 4 äggvitor
1/2 dl rapsolja
2 dl lättyoghurt mild naturell 0,5%
2 msk bakpulver
75 gr kesella 1%
1 dl sötningsmedel
smaksätt med:kanel+ mandelarom+ 3 msk äppelmos light
eller 100 gr färska/frysta blåbär,
(mintarom och mörkchoklad,valnötter, jordnötssmör, kaffe, apelsin, banan…finns hur mycket som helst!)
175 grader i 25 min
Det blir som en ”fluffig deg” du kan ta en sked och klicka ner i formen
Lycka till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0