Bra dag!

Underbar dag jag haft! Började dagen med solarium såklart och sedan 60 min pw med Natalie på gymmet! Så längesedan man såg henne, var sjukt kul att ses och fanns en hel del att surra om! Gjorde min andra kalipermätning (mätning av underhudsfett) och hör och häpna: jag har ca 2.6% fett som kille (finns ingen tabell för kvinnor under 11%). För drygt en månad sedan var den på 4%. Snacka om att man kan bli självblind, jag som trodde jag stått still i en månad.. 



Tog sedan och traskade iväg till Friends för kaffe. Då slog hungern till så jag tog såklart upp min kalla torsk och små träd som jag fint satt och åt medans 4 unga killar satt och stirrade på mig. 

Efter gårdagens sminkprat med Ida så blev jag så sjukt inspirerad. Rotade fram allt mitt smink för att sedan lägga någon färgglad make up! Älskar att sminka men blir sällan då man inte har tid eller ork till det.


Ögonfransarna håller sig uppe hela dagen tack vare permanent fransböjning!! =)
Sminktips: köp ingen dyr primer, använd lipsyl istället ;)




Kommentarer
Postat av: Petra

Ny läsare här. Förstår om du har fullt upp men jag vill bara säga att jag blir sjukt inspirerad och peppad av dig! Men jag funderar på hur du klarar att hålla kosten. Jag jobbar och pluggar, jag tycker det är så svårt att ha med sig lunch/mellanmål som klarar sig utan kyl. Har du något tips?

2012-03-15 @ 23:26:37
Postat av: anna

Va snyggt med lite vårfärger på makeupen :)

Ja sser att du gjort om lite i bloggdesignen. Jag saknar dock en header som du hade förut. Det skulle vara ett lyft för bloggen :)

2012-03-15 @ 23:34:35
Postat av: freja

Anna: taack! Bloggdesignen är under konstruktion ;)

2012-03-16 @ 00:01:39
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Ovanligt att se dig med smink, men fint var de ! :)

2012-03-16 @ 22:12:33
URL: http://iloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0